4 grudnia 2014

Gorące ka... Pakowanie prezentów!

Udało mi się go przekonać, żeby na chwilę usiąść i napić się gorącego kakao, bo czas wolny nie zdarza się tu często. Oczywiście kręcił nosem, że nie lubi, że nie będzie, ale w końcu wypił. To był naprawdę miły wieczór, przed kominkiem i




Ten dupek naszpikował czymś moje kakao! I miał czelność udawać, że to nie jego wina, że po prostu zasnąłem. Jakbym kiedykolwiek przespał całą dobę z własnej inicjatywy. Jasne. Zaczynam żałować, że już zamówiłem dla niego prezent.
Oczywiście nie napiszę co zamówiłem, niespodzianka to niespodzianka. Ale teraz muszę kupić coś jeszcze, żeby odwrócić jego uwagę. To jedna z tych rzeczy, których człowiek się uczy, spędzając czas z Sherlockiem Holmesem.

No i muszę udawać, że nie widzę, jak próbuje zapakować mój prezent. Średnio mu to idzie. Zaproponowałbym pomoc, ale, cóż...
Może sobie być genialny we wszystkim innym, ale pakowanie i wiązanie kokardek go przerasta. Kto by pomyślał.

Chyba ze sposobu, w jaki piszę wydedukował, co piszę, bo fuknął i wyniósł się do sypialni. “Nie idź za mną!”, krzyknął. Jakbym chciał. (No dobra, chciałbym, ale przecież nie pójdę.)

Postanowienie noworoczne (trochę wcześniejsze): trzymać wszystkie napoje z daleka od Sherlocka.
Zawsze.

6 komentarzy:

  1. Dzień dobry.
    *znak życia*
    Czytam, przepraszam za brak ambitnego komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Doktorze, niech mu doktor podeśle (ale tak zupełnie przypadkiem, nie narzucajmy się w końcu) to i owo, aby co mu ułatwić, sam się przecież nie przyzna, że nie umie. O, to na przykład: https://www.youtube.com/watch?v=UCytLw_5VbM. Bardzo pouczające przecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie... ale lubię czasem popatrzeć jak się męczy. To taka satysfakcja - widzieć, że jednak nie wszystko jest dla niego proste.

      Usuń
  3. Ahoj, bloggerze! Twój blog został nominowany do Liebster Award! Więcej informacji o tutaj: http://albertsstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam was i wasz blog do LA. http://sherlockdisneydreamworksstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Drogi Watsonie oczekuje wpisów na temat mojego brata.
    Bądź co bądź, to do mnie naszą matka najczęściej wypisuje z zapytaniem o jej genialnego synka.
    Nie mając informacji jestem w .... Patowej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń

Narzekasz na Sherlocka? High five!